W dniu 9 lipca 2018 r. w Instytucie Ekonomicznym

odbyło się uroczyste zakończenie II edycji studiów podyplomowych

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi,

które poprzedziła obrona prac dyplomowych.

 

Wszystkim Absolwentom składamy serdeczne gratulacje

oraz życzymy samych sukcesów na drodze zawodowej i w życiu osobistym.

 

UWAGA!!!

Osoby przyjęte na I rok studiów w Instytucie Ekonomicznym, zobowiązane są do pisemnego potwierdzenia studiów
w Sekretariacie Instytutu Ekonomicznego.

W dniu 2 lipca 2018 r. w Instytucie Ekonomicznym PWSZ w Nowym Sączu, pierwsza grupa Absolwentów ukończyła studia magisterskie na kierunku Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw uzyskując tytuł magistra. W najbliższych dniach odbędą się kolejne obrony prac magisterskich na tym kierunku.

Absolwenci kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw zdobyli zaawansowaną merytorycznie wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne z zakresu ekonomii, organizacji i zarządzania. Poznali również zasady funkcjonowania przedsiębiorstw, rynków finansowych, a także metody i techniki zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz przeprowadzania analiz ekonomicznych i prowadzenia rachunkowości w przedsiębiorstwach.

Poza wiedzą z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw, w ramach skutecznej realizacji swych zadań – absolwenci rozwinęli kompetencje społeczne dotyczące m.in. poczucia odpowiedzialności za podejmowane decyzje w środowisku pracy i poza nim, zdolność określania priorytetów w realizacji powierzonych obowiązków, dążenia do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, umiejętność współpracy w grupie oraz rozumienie zasad etyki zawodowej i dążenie do jej przestrzegania.

Studia magisterskie na tym kierunku cieszą się dużą popularnością, a studenci i absolwenci studiów pierwszego stopnia mają coraz większą świadomość, że ich ukończenie jest gwarantem awansu zawodowego oraz zwiększenia swoich szans na rynku pracy.

UWAGA

STUDENCI KTÓRZY WYRAZILI CHĘĆ WZIĘCIA UDZIAŁU

W PROGRAMIE PILOTAŻOWYCH PRAKTYK ZAWODOWYCH

 

w dniu 03.07.2018 r. (wtorek) o godz. 13.30

W INSTYTUCIE EKONOMICZNYM PWSZ W NOWYM SĄCZU

w sali IE2.3

 

ODBĘDZIE SIĘ SPOTKANIE INFORMACYJNE Z KOORDYNATOREM PROJEKTU

PANIĄ KATARZYNĄ KOWALCZYK

 

PROSIMY WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH O OBECNOŚĆ!!

OFERTA EDUKACYJNA

Studia pierwszego stopnia

E-Administracja

Charakterystyka

e-Administracja to interdyscyplinarny kierunek, który stanowi połączenie administracji, informatyki i zarządzania.

Obecnie, zarówno przedsiębiorstwa, jak i instytucje publiczne w swojej działalności wykorzystują wyspecjalizowane systemy informatyczne, ułatwiające zarządzanie produkcją, wiedzą czy finansami; w przypadku zaś jednostek samorządu terytorialnego, świadczeniem usług publicznych. Kierunek ten stwarza możliwość poznania tych systemów od strony organizacyjno-prawnej, ekonomicznej oraz informatycznej. W toku studiów stosowane są nowoczesne metody zajęć prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę naukową, specjalistów i praktyków, mających doświadczenie zawodowe, związane z administracją i zarządzaniem publicznym. Ponadto część programu studiów realizowana jest w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych w ramach rozbudowanego systemu praktyk zawodowych.

 

Nazwa kierunku studiów: e-Administracja

Grupa zajęć specjalizacyjnych z zakresu: Administracja publiczna i gospodarka nieruchomościami, Administracja w społeczeństwie informacyjnym

Poziom studiów: studia pierwszego stopnia

Profil studiów: praktycznyForma studiów: studia stacjonarne i studia niestacjonarne

Tytuł zawodowy uzyskiwany przez absolwenta: licencjat

Wymiar praktyk zawodowych: 600 godzin

 

Przykłady przedmiotów realizowanych w toku studiów na kierunku e Administracja

(Uwaga: dobór przedmiotów kształcenia zależy od wybranych modułów specjalnościowych m.in.):

Postępowanie administracyjne, Zamówienia publiczne, Prawo administracyjne, Zarządzanie w sektorze publicznym, Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne,Podstaw gospodarki nieruchomościami, Podstawy informatyki i technologie informacyjne, Cyber-bezpieczeństwo i elementy kryptologii, Elektroniczne zarządzanie dokumentacją, Projektowanie serwisów internetowych i grafika komputerowa, Techniki negocjacji i mediacji w administracji, E-biznes, Systemy wspomagania decyzji, E-bankowość.

Ekonomia

Charakterystyka

Kształcenie na tym kierunku jest skoncentrowane na zjawiskach i procesach ekonomicznych charakterystycznych dla rynkowych i mieszanych modeli gospodarki, ujmowanej zarówno w marko – jak i mikroskali, w ujęciu tak krajowym jak i międzynarodowym. Studia stwarzają możliwość poznania różnych aspektów działalności gospodarczej oraz technik i metod prowadzenia analiz ekonomicznych. Przygotowują absolwentów do pracy na odpowiedzialnych stanowiskach w zawodzie ekonomisty.

 

1. Nazwa kierunku studiów: Ekonomia

2. Grupa zajęć specjalizacyjnych z zakresu: Gospodarka i finanse sektora publicznego, Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw

3. Poziom studiów: studia pierwszego stopnia

4. Profil studiów: praktyczny

5. Forma studiów: studia stacjonarne i studia niestacjonarne

6. Tytuł zawodowy uzyskiwany przez absolwenta: licencjat

7. Wymiar praktyk zawodowych: 525 godzin

 

Przykłady przedmiotów realizowanych w toku studiów na kierunku Ekonomia

(Uwaga: dobór przedmiotów kształcenia zależy od wybranych modułów specjalnościowych m.in.):

Teoria ekonomii, Zarządzanie, Rachunkowość, Podstawy marketingu, Finanse, Negocjacje i public relations, Funkcjonowanie sektora publicznego, Przedsiębiorczość i innowacje oraz strategie w rozwoju regionalnym i lokalnym, Instytucje finansowe, Zarządzanie finansami przedsiębiorstw, Audyt wewnętrzny.

Zarządzanie

Charakterystyka

Celem kształcenia na kierunku Zarządzanie (profil praktyczny) jest zdobycie wiedzy oraz umiejętności w zakresie zarządzania różnymi podmiotami gospodarczymi, zarówno w obszarze gospodarki rynkowej, jak i publicznej.

Studia na kierunku Zarządzanie przygotowują absolwenta do podjęcia zatrudnienia na kierowniczych stanowiskach, m.in.: w przedsiębiorstwach różnych branż, jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach finansowych, organizacjach pozarządowych oraz innych podmiotach, zarówno publicznych, jak i prywatnych. Realizowane studia na kierunku Zarządzanie stanowią kompleksową ofertę, będącą odpowiedzią na zapotrzebowanie lokalnego otoczenia społeczno-gospodarczego.

1. Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie

2. Grupa zajęć specjalizacyjnych z zakresu: Zarządzanie zasobami ludzkimi, Biznes i innowacje

3. Poziom studiów: studia pierwszego stopnia

4. Profil studiów: praktyczny

5. Forma studiów: studia stacjonarne i studia niestacjonarne

6. Tytuł zawodowy uzyskiwany przez absolwenta: licencjat

7. Wymiar praktyk zawodowych: 525 godzin

 

Przykłady przedmiotów realizowanych w toku studiów na kierunku Zarządzanie

(Uwaga: dobór przedmiotów kształcenia zależy od wybranych modułów specjalnościowych m.in.):

Teoria ekonomii, Zarządzanie, Rachunkowość, Podstawy marketingu, Finanse, Negocjacje i public relations, Funkcjonowanie sektora publicznego, Przedsiębiorczość i innowacje oraz strategie w rozwoju regionalnym i lokalnym, Instytucje finansowe, Zarządzanie finansami przedsiębiorstw, Audyt wewnętrzny.

 

Studia drugiego stopnia

Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw

Charakterystyka

Kierunek studiów drugiego stopnia: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw o profilu praktycznym stanowi kolejny element poszerzenia oferty edukacyjnej Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

Oferowane studia są odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rynku pracy. Zaprojektowane zostały one z myślą o przekazaniu studentom niezbędnej wiedzy i kształtowaniu umiejętności, które przyczynią się do większego profesjonalizmu i fachowości w wykonywaniu pracy zawodowej.


Dlaczego warto studiować Ekonomikę i organizację przedsiębiorstw?

W obliczu szybkiego rozwoju technologicznego, a także wykorzystania nowych narzędzi informatycznych w pracy zawodowej, program kształcenia na studiach wyższych wymaga dostosowania do zmieniających się warunków otoczenia. Studia drugiego stopnia Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw o profilu praktycznym w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu są wyjściem naprzeciw potrzebom edukacyjnym absolwentów studiów pierwszego stopnia. Pozwalają także na zwiększenie mieszkańcom Sądecczyzny dostępu do edukacji na poziomie magisterskim.

Ukończenie studiów drugiego stopnia na kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw o profilu praktycznym pozwoli jego absolwentom na uzyskanie kwalifikacji istotnych, z punktu widzenia współczesnego rynku pracy. Nabyta wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne z racji interdyscyplinarnego charakteru programu kształcenia, umożliwią podjęcie aktywności zawodowej na terenie całego kraju. Studia na kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw są ponadto odpowiedzią na nowe wyzwania, jakie stają przed osobami zatrudnianymi w m.in. przedsiębiorstwach różnego szczebla, instytucjach finansowych, a także prowadzących własną działalność gospodarczą.

 

Cel kształcenia

Celem kształcenia na kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw jest przygotowanie wykwalifikowanej kadry, posiadającej umiejętność skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem, podejmowania decyzji inwestycyjnych, pozyskiwania środków finansowych do prowadzenia działalności gospodarczej, a także koordynowania kierunków i strategii rozwoju firmy.

Realizacja celu ogólnego kształcenia przejawiać się będzie m.in. poprzez:

  • nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu ekonomicznych i prawnych zagadnień funkcjonowania przedsiębiorstw;

  • uzyskanie wiedzy o stosowanych strategiach gospodarczych i procesach organizacyjno-ekonomicznych w przedsiębiorstwach;

  • poznanie zasad funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw;

  • nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa;

  • poznanie zasad oraz wykształcenie umiejętności zarządzania zasobami finansowymi, rzeczowymi i osobowymi, jak również informacją i wiedzą w przedsiębiorstwie;

  • zdolność do kształtowania różnych operacji gospodarczych, w tym głównie finansowych, zmierzających do optymalizowania struktur majątkowych i kapitałowych;

  • poznanie zasad posługiwania się narzędziami informatycznymi wykorzystywanymi w ekonomice i organizacji przedsiębiorstwa;

  • nabycie umiejętności z zakresu wykorzystania mechanizmów marketingowych do podejmowania trafnych decyzji, opracowywania biznes planu i kształtowania właściwych stosunków z otoczeniem społeczno-gospodarczym.

Opis kwalifikacji absolwenta

Kończąc studia drugiego stopnia na kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, absolwent zdobędzie zaawansowaną merytorycznie wiedzę, umiejętności z zakresu ekonomii, organizacji i zarządzania oraz kompetencje społeczne. Pozna również zasady funkcjonowania przedsiębiorstw, rynków finansowych, jak również metody i techniki zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz przeprowadzania analiz ekonomicznych i prowadzenia rachunkowości w przedsiębiorstwach.

Student kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, poza wiedzą z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw, dla skutecznej realizacji swych zadań – rozwinie kompetencje społeczne dotyczące m.in. poczucia odpowiedzialności za podejmowane decyzje w środowisku pracy i poza nim, zdolność określania priorytetów w realizacji powierzonych zadań, dążenia do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, umiejętność współpracy w grupie oraz rozumienie zasad etyki zawodowej i dążenie do jej przestrzegania.

Przedmioty zaplanowane w planie studiów dla kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw podzielone zostały na podstawowe, kierunkowe, specjalnościowe i pozostałe. W ramach przedmiotów podstawowych oraz kierunkowych, adresowanych do wszystkich studentów kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw – oferowana jest wiedza, m.in. z zakresu ekonomii oraz zarządzania w przedsiębiorstwie, a w ramach przedmiotów wybieralnych – przekazywana jest wiedza uwzględniająca charakter kursu. Cały proces kształcenia jest ponadto wzbogacony o projekty badawcze, mające na celu pomoc w rozwiązywaniu problemów lokalnych podmiotów biznesowych i okołobiznesowych.

Zajęcia związane z praktycznym przygotowaniem zawodowym, przewidziane w programie studiów, są prowadzone w warunkach właściwych dla danego zakresu działalności zawodowej (wykorzystanie narzędzi informatycznych, symulacje, case study, realne problemy rozwiązywane przez studentów w ramach praktyk). Studenci w jak największym stopniu będą bezpośrednio zaangażowani w wykonywanie określonych czynności praktycznych.

Absolwent studiów drugiego stopnia na kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw nabędzie właściwą dla kierunku wiedzę oraz umiejętności istotne w praktyce zawodowej. Studia na tym kierunku przygotują absolwenta do podjęcia zatrudnienia m.in. w przedsiębiorstwach, instytucjach finansowych oraz w innych organizacjach, zarówno prywatnych jak i publicznych.

Warunkiem ukończenia studiów na kierunku Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw i uzyskania tytułu magistra jest uzyskanie 120 punktów ECTS podczas całego cyklu kształcenia oraz pozytywny wynik egzaminu magisterskiego na podstawie przedłożonej wcześniej pracy magisterskiej, napisanej pod kierunkiem promotora i ocenionej przez recenzenta.

Obszar kształcenia: obszar nauk społecznych

Forma studiów: stacjonarne, niestacjonarne

Profil kształcenia: praktyczny

Czas trwania: 4 semestry (120 ECTS)

Czas trwania praktyk zawodowych: 3 miesiące

Język obcy: Język angielski, język do wyboru

Ponadto, studenci opisanego kierunku mogą brać udział w wymianach młodzieży w ramach programu Erasmus+ wyjeżdżając na 1 lub 2 semestry do partnerskich uczelniach zagranicznych, m.in. w: Hiszpanii, Włoszech, Turcji i na Węgrzech. Studenci i absolwenci mogą także odbywać praktyki zagraniczne w ramach programu Erasmus+ (od 2 do 12 miesięcy) w wybranej firmie, instytucji lub przedsiębiorstwie w krajach członkowskich UE.


Opis zasad rekrutacji

O przyjęcie na studia drugiego stopnia na kierunku Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw mogą się ubiegać kandydaci, którzy posiadają dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku przypisanym do:

1. Dziedziny nauk społecznych,
2. Dyscyplin naukowych:

• Ekonomia i finanse

• Geografia społeczno – ekonomiczna i gospodarka przestrzenna

• Nauki o bezpieczeństwie

• Nauki o komunikacji społecznej i mediach

• Nauki o polityce i administracji

• Nauki o zarządzaniu i jakości

• Nauki prawne

• Nauki socjologiczne

• Pedagogika

• Prawo kanoniczne

• Psychologia

3. Uzyskali tytuł magistra, inżyniera, licencjata lub równorzędny w dziedzinach i dyscyplinach naukowych niewymienionych powyżej.

Listę rankingową kandydatów, o których mowa w punkcie 1 i 2 tworzy się biorąc pod uwagę końcową ocenę uwzględnioną na dyplomie ukończonego kierunku studiów.
Kandydatów, o których mowa w 3 punkcie, przyjmuje się biorąc pod uwagę średnią arytmetyczną ocen uwzględniającą ocenę na dyplomie oraz ocenę stanowiącą średnią arytmetyczną ocen uzyskanych na egzaminie wstępnym – brak pozytywnej oceny z egzaminu wstępnego eliminuje kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Podczas egzaminu wstępnego, kandydat powinien wykazać się:

  • wiedzą z zakresu ekonomii
  • znajomością bieżących problemów gospodarczych,
  • umiejętnością zaproponowania sposobu rozwiązania wskazanego problemu.

Proponowane obszary problemowe zagadnień egzaminacyjnych znajdują się TUTAJ

decyzja copy

Studia podyplomowe

Ubezpieczenia społeczne i prawo pracy w praktyce

Charakterystyka

Rodzaj studiów: doskonalące

Adresaci:

  • pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • pracownicy służb społecznych (gminnych, miejskich ośrodków pomocy społecznych, powiatowych centrów pomocy społecznej, regionalnych ośrodków polityki społecznej)
  • pracownicy samorządowi zajmujący się polityką społeczną

Czas trwania studiów: dwa semestry

Liczba godzin: 198

Lliczba punktów ECTS: 42

Kryteria przyjęć: kolejność zgłoszeń

Wymagane dokumenty:

  • poświadczona kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • kwestionariusz osobowy
  • 2 fotografie

Liczba miejsc: 25

Opłata za semestr: 1 650 zł

Kwalifikacje podyplomowe: absolwenci uzyskują niezbędną wiedzę i umiejętności, a także kompetencje społeczne, potrzebne do pracy w różnych jednostkach związanych z ubezpieczeniami społecznymi, polityką społeczną i prawem pracy

 

Kontakt: Instytut Ekonomiczny, ul. Jagiellońska 61, 33-300 Nowy Sącz

              Tel.: 18 547-56-04/05, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zarządzanie w ochronie zdrowia

Charakterystyka

Rodzaj studiów: doskonalące

Adresaci:

  • menedżerowie służby zdrowia – kierujący publicznymi i niepublicznymi zakładami opieki zdrowotnej
  • pracownicy wydziałów zdrowia
  • lekarze, ordynatorzy, pielęgniarki
  • pracownicy działów administracji zakładów opieki zdrowotnej
  • pracownicy instytucji ubezpieczeń zdrowotnych
  • osoby, dla których ważnym elementem pracy zawodowej jest kompetencja w zakresie organizacji i zarządzania służbą zdrowia

Czas trwania studiów: dwa semestry

Liczba godzin: 206

Liczba punktów ECTS: 35

Kryteria przyjęć: kolejność zgłoszeń

Wymagane dokumenty:

  • dyplom (odpis dyplomu) ukończenia studiów wyższych
  • kwestionariusz osobowy
  • 2 fotografie

Liczba miejsc: 20

Opłata za semestr: 1 750 zł

Kwalifikacje podyplomowe: przygotowanie do pełnienia funkcji kierowniczych

 

Kontakt: Instytut Ekonomiczny, ul. Jagiellońska 61, 33-300 Nowy Sącz

              Tel.: 18 547-56-04/05, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Charakterystyka

Rodzaj studiów: doskonalące

Adresaci

  • absolwentów wszystkich kierunków studiów (pierwszego i drugiego stopnia), pragnący uzyskać wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • pracownicy administracji samorządowej i rządowej, którzy zajmują się zagadnieniami, związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi

Czas trwania studiów: dwa semestry

Liczba godzin: 190

Liczba punktów ECTS: 35

Kryteria przyjęć: kolejność zgłoszeń

Wymagane dokumenty:

  • dyplom ukończenia studiów wyższych
  • kwestionariusz osobowy
  • 2 fotografie

Liczba miejsc: 25

Opłata za semestr: 1 750 zł

Kwalifikacje podyplomowe: absolwenci uzyskują niezbędną wiedzę i umiejętności, a także kompetencje społeczne, potrzebne do zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach (przedsiębiorstwach, organizacjach publicznych, samorządach lokalnych itp.) funkcjonujących na konkurencyjnym rynku pracy

 

Kontakt: Instytut Ekonomiczny, ul. Jagiellońska 61, 33-300 Nowy Sącz

              Tel.: 18 547-56-04/05, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Sprawdź ofertę na innych kierunkach

 

 

 

 

 

 

W piątek (22 czerwca) w Krynicy-Zdrój odbyła się gala podsumowująca X edycję Rankingu Aktywności Gmin Subregionu Sądeckiego, organizowanego przez Fundację Sądecką i Instytut Ekonomiczny Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

Bliższe informacje

forum

UWAGA: TRWAJĄ ZAPISY NA FORUM EKONOMICZNE – NIE PRZEGAP!

UWAGA STUDENCI

W DNIU 29.06.2018 R. (piątek) oraz 05.07.2018 r. (czwartek) o GODZ. 14.00, W SALI NR 2.3

W INSTYTUCIE EKONOMICZNYM PWSZ W NOWYM SĄCZU

ODBĘDZIE SIĘ OBOWIĄZKOWE SZKOLENIE DLA STUDENTÓW WYJEŻDŻAJĄCYCH NA PRAKTYKI

XXVIII FORUM EKONOMICZNEGO W KRYNICY

NA SPOTKANIU NASTĄPI PODZIAŁ STUDENTÓW NA POSZCZEGÓLNE SEKCJE FORUM ORAZ ZOSTANĄ PRZEKAZANE MATERIAŁY INFORMACYJNE

SĄ JESZCZE DODATKOWE MIEJSCA DLA STUDENTÓW NA FORUM EKONOMICZNE

W KRYNICY!

NIEPOWTARZALNA OSTATNIA SZANSA UDZIAŁU W PRAKTYKACH FORUM EKONOMICZNEGO!

MASZ SZANSĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W MIĘDZYNARODOWYM RZEDSIĘWZIĘCIU

ZDOBYWASZ DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

 

WAŻNE:

W praktykach Forum Ekonomicznego mogą brać udział studenci I, II i III roku ze wszystkich instytutów!

NIE PRZEGAP

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

 

UWAGA: LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA – NIE PRZEGAP SWOJEJ SZANSY

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Uczelni oraz Instytutu Ekonomicznego prosimy nadsyłać wyłącznie drogą e-mailową do najpóźniej do 30.06.2018 r. do Koordynatora Praktyk Forum na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W razie dodatkowych pytań można kontaktować się z Koordynatorem Praktyk Forum Ekonomicznego z ramienia Uczelni – mgr Moniką Makowiecką pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub podczas konsultacji: tj. w każdą środę od 14.00-15.30.

 

Dlaczego warto wziąć udział w praktykach Forum Ekonomicznego?

• Jesteś częścią ekipy organizacyjnej największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej;

• Masz bezpośredni udział w prestiżowym wydarzeniu polityczno-biznesowym, doświadczenie zdobywasz też na zapleczu;

• Zyskujesz nowe znajomości wśród studentów z całej Polski;

• Rozwijasz umiejętności organizacyjne i pracy w grupie;

• Jesteś przedstawicielem organizatora wobec gości Forum - masz kontakt z vipami z Polski i zagranicy;

• Masz szansę zobaczyć jak wygląda współdziałanie w dynamicznym środowisku pracy;

• Zapoznajesz się ze strukturą profesjonalnego zespołu organizacyjnego;

• Poznajesz siebie w nowych warunkach pracy.

Poza tym:

• Bierzesz udział w szkoleniach przygotowujących do praktyki;

Nie ponosisz kosztów związanych z pobytem - zakwaterowanie oraz wyżywienie podczas praktyk finansuje ISW w Warszawie;

• Otrzymujesz koszule Forum Ekonomicznego;

• Odbierasz zaświadczenie o odbyciu praktyki, które możesz wskazać jako cenne doświadczenie zawodowe.

 

FORUM EKONOMICZNE

 

Forum Ekonomiczne w Krynicy jest bezsprzecznie najbardziej prestiżowym spotkaniem kilku tysięcy

przedstawicieli świata nauki, gospodarki, polityki i mediów w Europie Środkowej i Wschodniej. Krynica stała się

natomiast symbolem ambicji Polski, uznania jej za pełnoprawne mocarstwo regionalne w nowej, większej UE.

 

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu jest jednym z partnerów instytucjonalnych Forum Ekonomicznego i od wielu lat współpracuje z Instytutem Wschodnim w Warszawie w ramach organizacji Forum.

Więcej informacji o przedsięwzięciu na stronie: http://www.forum-ekonomiczne.pl

 

FORMULARZ ZGŁOSZNENIOWY

REGULAMIN

PLAKAT

 

   

RETRANSMISJA Z UROCZYSTOŚCI OBCHODÓW 20. ROCZNICY UTWORZENIA PWSZ W NOWYM SĄCZU

forum

 

Szukasz miejsca gdzie możesz odbyć ciekawą praktykę?

Chcesz zyskać dodatkowe nowe doświadczenie i rozwinąć umiejętności praktyczne?

Poczuć satysfakcję z pracy przy organizacji międzynarodowej konferencji, gdzie koszty pobytu pokrywa organizator?

Otrzymać cenne zaświadczenie i referencje?

Mieć ważny wpis w Suplemencie do Dyplomu Ukończenia Studiów?

Weź udział w Praktykach Forum Ekonomicznego!

To wyjątkowa szansa na bezpośredni udział w dobrze zorganizowanym przedsięwzięciu

o skali światowej.

 

MAMY PRZYJEMNOŚĆ ZAPROSIĆ WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH STUDENTÓW

NA PIERWSZE SPOTKANIE ORGANIZACYJNE W SPRAWIE WYJAZDU NA XXVIII FORUM EKONOMICZNE W KRYNICY

ORAZ FESTIWALU BIEGOWEGO FORUM EKONOMICZNEGO

 

TERMIN SPOTKANIA DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH

06.06.2018 R. (ŚRODA) GODZ. 15.00.

 

SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W INSTYTUCIE EKONOMICZNYM PWSZ W NOWYM SĄCZU

SALA. 2.3

WAŻNE:

  • W praktykach Forum Ekonomicznego mogą brać udział studenci I, II i III roku ze wszystkich instytutów!

UWAGA!

  • Dla studentów którzy wzięli już udział w Forum przygotowaliśmy program specjalny – aktywizacja zawodowa – który umożliwia wzięcie udziału w Forum odpłatnie – na umowę zlecenie.

 

UWAGA: LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA – NIE PRZEGAP SWOJEJ SZANSY –

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Uczelni oraz Instytutu Ekonomicznego prosimy nadsyłać wyłącznie drogą e-mailową do najpóźniej do 30.06.2018 r. do Koordynatora Praktyk Forum na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W razie dodatkowych pytań można kontaktować się z Koordynatorem Praktyk Forum Ekonomicznego z ramienia Uczelni – mgr Moniką Makowiecką pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub podczas konsultacji: tj. w każdą środę od 14.00-15.30.

 

Dlaczego warto wziąć udział w praktykach Forum Ekonomicznego?

• Jesteś częścią ekipy organizacyjnej największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej;

• Masz bezpośredni udział w prestiżowym wydarzeniu polityczno-biznesowym, doświadczenie zdobywasz też na zapleczu;

• Zyskujesz nowe znajomości wśród studentów z całej Polski;

• Rozwijasz umiejętności organizacyjne i pracy w grupie;

• Jesteś przedstawicielem organizatora wobec gości Forum - masz kontakt z vipami z Polski i zagranicy;

• Masz szansę zobaczyć jak wygląda współdziałanie w dynamicznym środowisku pracy;

• Zapoznajesz się ze strukturą profesjonalnego zespołu organizacyjnego;

• Poznajesz siebie w nowych warunkach pracy.

Poza tym:

• Bierzesz udział w szkoleniach przygotowujących do praktyki;

Nie ponosisz kosztów związanych z pobytem - zakwaterowanie oraz wyżywienie podczas praktyk finansuje ISW w Warszawie;

• Otrzymujesz koszule Forum Ekonomicznego;

• Odbierasz zaświadczenie o odbyciu praktyki, które możesz wskazać jako cenne doświadczenie zawodowe.

 

FORUM EKONOMICZNE

 

Forum Ekonomiczne w Krynicy jest bezsprzecznie najbardziej prestiżowym spotkaniem kilku tysięcy

przedstawicieli świata nauki, gospodarki, polityki i mediów w Europie Środkowej i Wschodniej. Krynica stała się

natomiast symbolem ambicji Polski, uznania jej za pełnoprawne mocarstwo regionalne w nowej, większej UE.

 

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu jest jednym z partnerów instytucjonalnych Forum Ekonomicznego i od wielu lat współpracuje z Instytutem Wschodnim w Warszawie w ramach organizacji Forum.

Więcej informacji o przedsięwzięciu na stronie: http://www.forum-ekonomiczne.pl

 

FORMULARZ ZGŁOSZNENIOWY

REGULAMIN

PLAKAT

 

 

   

Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży Ochotniczych Hufców Pracy w Nowym Sączu,

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie - Zespół Zamiejscowy w Nowym Sączu

oraz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

zapraszają na:

 

TRANSGRANICZNE TARGI PRACY,EDUKACJI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

 

25 maja 2018 roku

 

Więcej informacji: Transgraniczne Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości