Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017 w Instytucie Technicznym PWSZ
Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IT: 2,98
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IT: 2,79
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IT: 2,0
Najwyższa ocena uzyskana przez lektora IT: 2,97
Średnia ocena uzyskana przez lektorów IT: 2,75
Najniższa ocena uzyskana przez lektora IT: 2,26
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2015/2016 w Instytucie Technicznym PWSZ
(Ocena prowadzona jest w skali od 0 do 3 punktów na podstawie ankiet studentów, zgromadzonych za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat z poszanowaniem zasady anonimowości i poufności. Zebrane opinie i oceny przyczyniają się do poprawy jakości kształcenia w Instytucie Technicznym oraz stanowią istotny element oceny pracy nauczycieli akademickich oraz samooceny każdego z kierunków prowadzonego w Instytucie Technicznym).
Podsumowanie wyników dla kierunku MECHATRONIKA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 48
Odsetek wypełnionych ankiet: 52%
Średnia ocena: 2,69
Najwyższa ocena: 2,95
Najniższa: 2,18
Podsumowanie wyników dla kierunku INFORMATYKA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 25
Odsetek wypełnionych ankiet: 66%
Średnia ocena: 2,57
Najwyższa ocena: 2,88
Najniższa: 1,6
Podsumowanie wyników dla kierunku ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI I i II STOPNIA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 63
Odsetek wypełnionych ankiet: 61%
Średnia ocena: 2,67
Najwyższa ocena: 2,99
Najniższa: 1,94
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Zarządzanie i inżynieria produkcji, I i II stopień
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
Biel Anna, lek. m
|
3,00
|
2
|
prof. dr hab. inż. Karpiński Mikołaj
|
3,00
|
3
|
mgr inż. Jurkowski Sławomir
|
3,00
|
4
|
dr inż. Kochanek Anna
|
2,98
|
5
|
prof. dr hab. inż. Bogdan Fijałkowski
|
2.97
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,99
- ocena średnia: 2,63
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 52%
Informatyka
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
dr hab. Jabłoński Zenon
|
3,00
|
2
|
mgr Maliszewska Elżbieta
|
3,00
|
3
|
dr inż. Batko Bogdan
|
2,95
|
4
|
mgr Kożuch Anna
|
2,87
|
5
|
mgr Litawa Grzegorz
|
2,83
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,89
- ocena średnia: 2,54
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 50%
Mechatronika
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
mgr Kucharska Monika
|
3,00
|
2
|
Biel Anna, lek. m
|
3,00
|
3
|
mgr Chyla Jadwiga
|
2,95
|
4
|
dr inż. Janisz Karina
|
2,94
|
5
|
mgr inż. Wójcik Józef
|
2,93
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 0,97
- ocena średnia: 2,73
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 42%
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,66
- ocena średnia: 2,62
- ocena najwyższa: 3,00
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,14
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,98
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 1,67
- ocena średnia: 2,70
- ocena najwyższa: 3,00
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2013/2014 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,61
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 2,17
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 2,05
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,92
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,15
- ocena średnia: 2,71
- ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,68
- ocena średnia: 2,64
- ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2012/2013 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej.
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,63.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I :
- ocena najniższa: 2,22
- ocena średnia: 2,66
- ocena najwyższa: 2,99
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,88
- ocena średnia: 2,58
- ocena najwyższa: 3,0
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,3
- ocena średnia: 2,7
- ocena najwyższa: 2,96
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 2,38
- ocena średnia: 2,69
- ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia.
Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2012/2013 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej i zakończono 28.02.2013 r. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średnia frekwencja wyniosła 70,1 %.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 1,55
- ocena średnia: 2,54
- ocena najwyższa: 3
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,52
- ocena średnia: 2,48
- ocena najwyższa: 2,86
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,96
- ocena średnia: 2,59
- ocena najwyższa: 2,89
- Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,18
- ocena średnia: 2,56
- ocena najwyższa: 3
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2011/2012
Szanowni Studenci,
Dziękuję za wypełnienie ankiet dotyczących zajęć realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2011/2012. Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań.
Proces ankietyzacji zakończono 15.11.2012 r.
Średnia frekwencja na poszczególnych kierunkach studiów wyniosła:
Mechatronika stacjonarne: 63,85 %Mechatronika niestacjonarne: 26,07 %Zarządzanie i inżynieria produkcji, stacjonarne: 65,83 %Zarządzanie i inżynieria produkcji, niestacjonarne: 42,01 %Informatyka, stacjonarne: 52,88 %Informatyka, niestacjonarne: 49,80 %
Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Mechatronika
Zarządzanie i inżynieria produkcji
Informatyka
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wobec zgłoszonych przez Państwo uwag i zastrzeżeń podjęto działania naprawcze: rozmowy wyjaśniające, dodatkowe hospitacje zajęć, opracowanie szczegółowych konspektów zajęć, korekta metod dydaktycznych.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2011/2012
Ankiety miały charakter anonimowy. Proces ankietyzacji zakończono 11.04.2012 r. Średnia frekwencja udziału w ankietyzacji studentów Instytutu Technicznego wyniosła 62%. Średnia ocena pracowników podlegających ankietyzacji wyniosła 4,45; najwyższa 4,93, a najniższa 3,01.
Najwyżej ocenili Państwo nauczycieli akademickich (kolejność alfabetyczna): mgr inż. Wojciech Chronowski, dr inż. Karina Janisz, dr Zenon Jabłoński, mgr inż. Jacek Kaleta, dr hab. inż. Stanisław Pytel, prof. PWSZ.