podziękowanie grafika 1

Zgodnie z ogłoszonymi przez Prezesa Rady Ministrów, Ministra Zdrowia oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego kolejnymi etapami znoszenia ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią, również w naszej Uczelni w najbliższym czasie będą następować zmiany mające na celu stopniowe przywracanie normalnego trybu jej funkcjonowania.

W związku z powyższym od 25 maja 2020 r.:

  • do końca sesji letniej przedłuża się kształcenie studentów w formie zdalnej, z wyjątkiem tych zajęć, których realizacja, w celu osiągnięcia efektów uczenia się, wymaga fizycznej obecności studenta. Dotyczy to w szczególności kierunków przygotowujących do wykonywania zawodów objętych standardami kształcenia oraz innych zajęć na ostatnim roku studiów w przypadku konieczności terminowego ich zakończenia. Harmonogramy tych zajęć zostaną udostępnione na stronach internetowych poszczególnych instytutów 25 maja. Szczegółowe procedury organizacji zajęć stacjonarnych określi odrębne zarządzenia rektora;
  • pracownicy administracyjni rektoratu i instytutów powracają do pracy stacjonarnej w godz. od 8.00 do 14.00. Na uzasadniony wniosek pracownika istnieje możliwość wykonywania obowiązków służbowych w systemie zdalnym. Decyzje dotyczące organizacji pracy w jednostkach podejmują ich kierownicy;
  • pracownicy techniczni oraz obsługi realizują swoje zadania w systemie zmianowym wg zasad określonych przez Kanclerza.

 

 

Od dnia 25 maja 2020 r. budynek Instytutu Pedagogicznego PWSZ w Nowym Sączu jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach  8:00 -14:00.

Osoby planujące wizytę w Instytucie proszone są o wcześniejsze telefoniczne zgłoszenie wizyty pod nr telefonu: 18 547-56-06 lub 601 095 096

Oczekując na wejście do budynku należy zachować odstęp minimum 2 metry oraz stosować osłonę nosa i ust.

Do budynku mogą wejść wyłącznie osoby z osłoną nosa i ust (maseczka jednorazowa lub wielokrotnego użytku lub przyłbica) - zasada obowiązuje na terenie całego budynku!

 

 

Wszystkie osoby wchodzące do budynku Instytutu Pedagogicznego podlegają kontroli temperatury ciała. Osoby odmawiające poddania się pomiarowi temperatury oraz osoby z temperaturą ciała wyższą od 36,9 stopni nie będą wpuszczane do budynku Instytutu Pedagogicznego.

Po dokonaniu pomiaru temperatury osoba wchodząca:

- podpisuje oświadczenie,

zostaje wpisana przez pracownika obsługi do rejestru wejść (zobowiązany jest do podania aktualnych danych kontaktowych: adres zamieszkania i nr telefonu).

 

 

Każdy powinien zapoznać się ze szczegółowymi komunikatami zamieszczonymi na stronie internetowej Uczelni:

Zarz._Nr_36_w_sprawie_zasad_weryfikacji_efektow_uczenia_sie_w_trakcie_zaliczen_i_egzaminow_konczacych_okreslone_zajecia_w_semestrze_letnim_roku_akademickiego_2019_2020

Zarz._Nr_37_w_sprawie_przywracania_stanu_funkcjonowania_i_dzialalnosci_Uczelni

Zarz._Nr_38_w_sprawie_okresl._warun._realiz._zajec_prowa._w_siedzibie_PWSZ_w_Nowym_Saczu_oraz_warun._korzyst._z_infrastruktury_Uczelni_zapew._bezp._osob_prowa._zajecia_i_bioracych_w_nich

Drodzy Studenci‼️

Wzorem lat ubiegłych Uczelnia na koniec Waszej ścieżki edukacyjnej przygotowuje pamiątkowy Album Absolwenta.

Będzie on Wam wręczony bezpłatnie w dniu odbioru przez Was dyplomów.

Albumy będą wysyłane także do instytucji na lokalnym rynku pracy, z którymi współpracuje Uczelnia. Może okazać się to szansą na szybsze znalezienie zatrudnienia po ukończeniu studiów.
Mamy nadzieję że włączą się Państwo w tą akcję! Będzie to na pewno świetna pamiątka!

Szczegółowe informacje można uzyskać w Akademickim Biurze Karier (tel.: 18 443 45 45 wew. 115 w godz. 9:00–14:00 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką wyjaśniającą, w jaki sposób przygotować niezbędne dane.

album absolwenta 2020

**Oświadczenie: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1), tzw. „RODO”, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, zdjęcie, dodatkowe kwalifikacje) oraz nieodpłatne rozpowszechnianie mojego wizerunku zawartego na zdjęciu, przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33–300 Nowy Sącz (administrator danych osobowych ,dalej PWSZ) w zakresie zamieszczenia tychże danych oraz rozpowszechniania wizerunku obok tematu mojej pracy dyplomowej w publikacji „Album Absolwentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu”, w celu promocji absolwentów PWSZ wśród potencjalnych pracodawców na lokalnym rynku pracy.

Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest moja zgoda. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty gospodarcze i instytucje lokalnego rynku pracy. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z właściwych przepisów prawa. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00–193 Warszawa). W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W związku z utrudnionym dostępem do tradycyjnego księgozbioru Biblioteka przygotowała dla Studentów oraz Pracowników Uczelni dostęp do platfomy Ibuk Libra (ponad 2000 pozycji) – pierwszej i największej w Polsce czytelni online książek w języku polskim z zakresu humanistyki, nauk społecznych, ekonomicznych, matematyczno-przyrodniczych, prawnych, medycyny i informatyki. W ibuku znajdziecie Państwo elektroniczne wersje czołowych wydawców, m.in. WN PWN, WNT, PZWL, WN Scholar, WKiŁ, OW Impuls, Wolters Kluwer Polska, PWE, GWP.

Aby móc skorzystać z serwisu IBUK LIBRA należy uzyskać specjalny kod dostępu (tzw. PIN). Prośbę o ten kod należy wysyłać pod adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. (UWAGA: studentów prosimy o podawanie w wiadomości swojego numeru albumu).

Dostęp do książek znajduje się pod linkiem https://libra.ibuk.pl/. W pierwszej kolejności rejestrujemy się (podajemy adres e-mail i hasło) i wczytujemy otrzymany kod dostępu. Założenie konta umożliwia użytkownikowi korzystanie z zaawansowanych funkcji do pracy z tekstem.

Zakup dostępu do platfomy Ibuk Libra (ponad 2000 pozycji) pokryty został częściowo z Projektu ogólnouczelnianego, realizowanego na podstawie umowy nr POWR.03.05.00–00-Z061/17–00 Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu”w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2022 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Więcej informacji i podpowiedzi jak poruszać się po platformie IBUK LIBRA znajduje się w zakładce BIBLIOTEKA.

Data ogłoszenia 15.04.2020 r.

 

KONKURS nr 1/2020 O PRZYZNANIE STYPENDIUM Z WŁASNEGO FUNDUSZU NA STYPENDIA

ZA WYNIKI W NAUCE DLA STUDENTÓW ORAZ STYPENDIA NAUKOWE DLA PRACOWNIKÓW

PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU

O przyznanie stypendium mogą ubiegać się pracownicy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, którzy zamierzają realizować projekty w zakresie nauki, ze szczególnym uwzględnieniem projektów wspierających rozwój naukowy i zawodowy.

Okres przyznawania stypendium – do 8 miesięcy

Kwota stypendium – 900,00 zł

Maksymalna liczba stypendiów w 2020 r. – 10

 

 

KONKURS nr 2/2020 O PRZYZNANIE STYPENDIUM Z WŁASNEGO FUNDUSZU NA STYPENDIA

ZA WYNIKI W NAUCE DLA STUDENTÓW ORAZ STYPENDIA NAUKOWE DLA PRACOWNIKÓW

PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU

O przyznanie stypendium mogą ubiegać się studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu za wyniki w nauce

Wymagania:

1) zaliczenie, w terminie przewidzianym regulaminem studiów, co najmniej pierwszego roku studiów,

2) uzyskanie średniej ocen za dotychczasowy okres studiów co najmniej 4,50,

3) wzorowe wypełnianie obowiązków studenta, określonych w regulaminie studiów,

4) efekty innej aktywności naukowej studenta np. udziału w badaniach naukowych, projektach naukowych, konferencjach, sympozjach – w poprzednim roku akademickim (potwierdzone zaświadczeniem).

Okres przyznawania stypendium – jednorazowe

Kwota stypendium – 1200,00 zł

Maksymalna liczba stypendiów w 2020 r. – 12

 

Aktualny Regulamin i wzory wniosków znajdują się w zakładkach:

"Dla pracownika" lub "Dla studenta" / "Własny fundusz stypendialny"

 

UWAGA!

Miejsce i termin składania: Z uwagi na obecną sytuację związaną z epidemią koronawirusa,

wyjątkowo wnioski prosimy składać wyłącznie drogą elektroniczną (skan z podpisem)

na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 8 maja 2020 r.

 

na stronę 1

Komunikat Nr 1 Kanclerza w sprawie organizacji pracy pracowników administracji w PWSZ w Nowym Sączu w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2

komunikat nr1 16.03.2020 1

komunikat nr1 16.03.2020 2

Komunikat nr 3 Rektora PWSZ w Nowym Sączu z dnia 17.03.2020 w sprawie ograniczenia świadczenia pracy na terenie PWSZ w Nowym Sączu

komunikat nr3 1

komunikat nr3 2

W związku z Komunikatem nr 2 Rektora PWSZ w Nowym Sączu z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych, przypominamy o obowiązku aktywnego korzystania ze zdalnych form kształcenia zaproponowanych przez nauczycieli akademickich w czasie trwania kwarantanny domowej.

Studenci są zobowiązani by w godzinach w których miały odbywać się planowo zajęcia śledzili Wirtualny Dziekanat, pocztę grupową oraz adresy e-mail podane w formularzu rekrutacyjnym !

UWAGA !

Informujemy, że terminy zaliczeń i egzaminów warunkowych zostają utrzymane pomimo odwołanych zajęć dydaktycznych!

 

Studenci z wpisem warunkowym na semestr letni 2019/2020 zobowiązani są zgłosić się w wyznaczonych przez prowadzących terminach!

 

komunikat 2

Podkategorie